Oferty inwestycyjne

ZAPYTANIE OFERTOWE 2020

Kościelec, 29 maja 2020 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

- przeprowadzenie remontu pomieszczeń w Zespole Placówek Oświatowych w Kościelcu.

 

 

Niniejsze postępowanie realizowane jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843z późn. zm.) o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro.

Zamawiający:

Gmina Pakość - Zespół Placówek Oświatowych w Kościelcu

Kościelec 14

88-170 Pakość

NIP 556-26-85-448

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont następujących pomieszczeń Zespołu Placówek Oświatowych w Kościelcu:
  • Pomieszczenie na II piętrze budynku (gabinet pedagoga)
  • Podniesienie balustrady przy schodach
  • Klatka schodowa (od parteru do II piętra)
  • Pokój nauczycielski
  • Wymiana drzwi w czterech salach lekcyjnych

 

  1. Zakres robót obejmuje:
  • wymianę jednego okna na klatce schodowej
  • wyrównanie i malowanie ścian, sufitu,  montaż podłogi, schodów, balustrady
  • demontaż starych drzwi wraz z ościeżnicami i progiem
  • montaż drzwi z ościeżnicą.

 

  1. Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.

 

  1. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy pomieszczenia do remontu w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.

 

  1. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej.

 

  1. Wykonawca dołączy do oferty wyceniony przedmiar robót.

 

  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone w przedmiarze robót za            prawidłowe i terminowe wykonanie umowy.

 

  1. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
    1/ nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad.
    2/ uniemożliwiające użytkowanie remontowych pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem, zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15 sierpnia 2020 r.

 

  1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto, jakością wykonywanych usług.

 

  1. Wykonawca złoży ofertę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego.

 

  1. Termin składania ofert upływa dnia 15 czerwca 2020r. o godz. 12:00
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Otwarcie ofert jest jawne.

 

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na usługi remontowe” w siedzibie Zespołu Placówek Oświatowych w Kościelcu.
  2. Postępowanie prowadzi się w języku polskim.

 

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za spełniającą warunki  w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

 

  1. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania.
    W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik
    nr 2 do zapytania ofertowego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

 

OFERTA

 

Przedmiot oferty :

Oferta na remont pomieszczeń w Zespole Placówek Oświatowych w Kościelcu

Zamawiający:

Gmina Pakość - Zespół Placówek Oświatowych w Kościelcu

Kościelec 14

88-170 Pakość

NIP 556-26-85-448

Wykonawca :

.......................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

tel.     .....................................................       fax.   .......................................................

REGON  ..............................................        NIP .........................................................

www ....................................................        e-mail ......................................................

My niżej podpisani :

  1. SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym dotyczącymremontu pomieszczeń w Zespole Placówek Oświatowych w Kościelcu

Kościelec 14

88-170 Pakość

NIP 556-25-66-620

 

  1. OŚWIADCZAMY, że zapoznaliśmy się z ofertą oraz pozostałymi dokumentami stanowiącymi Materiały Oferty i akceptujemy i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.      

 

  1. OFERUJEMY wykonanie zamówienia:

 Remont pomieszczeń wynosi  …………........PLN  brutto.

  1. OŚWIADCZAMY, że zawarty w Zapytaniu ofertowym wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na określonych tam warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

  1. OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI z naszej strony do udzielania wszelkich wyjaśnień  dotyczących złożonej oferty są:…………………………………………………...................

 

  1. OFERTĘ niniejszą składamy na……….. kolejno ponumerowanych stronach.

 

  1. ZAŁĄCZNIKI:(sporządzone i podpisane zgodnie z wymaganiami Zapytania   ofertowego) stanowią integralną cześć naszej oferty.

 

  1. WRAZ Z OFERTĄ składamy następujące oświadczenia i dokumenty:

 

1/ Wyceniony przedmiar robót

…............................ dnia ….......................................

 

                                                                    …...................................................................

                                                                        Podpisy i pieczątki osób uprawnionych

                                                                       do występowania w imieniu Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

 

UMOWA

zawarta w dniu ……….20….r. w Kościelcu pomiędzy:

 

Gminą Pakość - Zespołem Placówek Oświatowych w Kościelcu, Kościelec 14, 88-170 Pakość reprezentowanym przez Dorotę Tulibacką – dyrektora szkoły przy kontrasygnacie Głównego Księgowego Centrum Usług Wspólnych – Julity Zmudzińskiej

zwanym dalej  Zamawiającym

a

…………………………, NIP : ……………. oraz REGON: ……………,  reprezentowanym przez …………………………….

zwanego w dalszej części Wykonawcą,

w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w związku                          z wyborem najkorzystniejszej oferty w postępowaniu zarejestrowanym z dnia 15.06.2020r.

§ 1

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest remont następujących pomieszczeń Zespołu Placówek Oświatowych w Kościelcu:
  • Pomieszczenie na II piętrze budynku (gabinet pedagoga)
  • Podniesienie balustrady przy schodach
  • Klatka schodowa (od parteru do II piętra)
  • Pokój nauczycielski
  • Wymiana drzwi w czterech salach lekcyjnych

 

  1. Zakres robót obejmuje:
  • wymianę jednego okna na klatce schodowej
  • wyrównanie i malowanie ścian, sufitu,  montaż podłogi, schodów, balustrady
  • demontaż starych drzwi wraz z ościeżnicami i progiem
  • montaż drzwi z ościeżnicą.

 

  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone w przedmiarze robót za prawidłowe i terminowe wykonanie umowy.
  2. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
    1) nadające się do usunięcia,  Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad;

2) uniemożliwiające użytkowanie remontowych pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi.

 

§ 2

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze sztuką budowlaną oraz oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie umowy, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania umowy, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie umowy.

§ 3

Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.

Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom
i standardom.

§ 4

  1. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy pomieszczenia do remontu

w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.

  1. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej.

 

§ 5

Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy  do 15 sierpnia 2020r.

§ 6

  1. Za prawidłowe i terminowe wykonanie umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego a wynoszące  ……. zł – brutto (słownie : …………………….)    
  2. Termin zapłaty strony ustalają do 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury.

Faktura powinna zwierać następujące dane:

Nabywca:
Gmina Pakość, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, NIP 556 26 85 448.
Odbiorca:
Zespół Placówek Oświatowych w Kościelcu, Kościelec 14, 88-170 Pakość

 

  1. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru przedmiotu umowy.
  2. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wady lub usterki, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia, a Wykonawca usunie je na własny koszt               w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego.
  3. Za dzień zapłaty faktury strony ustalają dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

§ 7

  1. Zamawiający może odstąpić od umowy jeżeli:
  2. Wykonawca przerwał roboty i nie realizuje ich przez okres 1 miesiąca,
  3. nie rozpoczął robót i nie wykonuje ich pomimo dodatkowego wezwania,

w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości, o którejś z tych okoliczności.

  1. Zamawiający może ponadto odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca narusza w sposób istotny  jej postanowienia.
  2. W razie odstąpienia od umowy Wykonawca, przy udziale Zamawiającego, sporządzi protokół inwentaryzacji robót na dzień odstąpienia oraz zabezpieczy przerwane roboty w zakresie wzajemnie uzgodnionym na koszt strony, która spowodowała odstąpienie od umowy.
  3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

 

§ 8

  1. Wykonawca udziela na przedmiot umowy 24 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia wystawienia faktury.
  2. W przypadku wystąpienia wady lub usterki Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie na własny koszt usunąć wady i usterki stwierdzone w okresie gwarancji w sposób niezakłócający pracy danego pomieszczenia w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
  3. W przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z umówionych warunków gwarancji  pokryje on koszty naprawy poniesione przez Zamawiającego.

§ 9

Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 10

  1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Placówek Oświatowych w Kościelcu, Kościelec 14, 88-170 Pakość, tel. (52)3511426, adres e-mail: zpokoscielec@op.pl.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją niniejszej umowy. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.
  3. Szczegóły odnośnie podstaw i zasad przetwarzania danych osobowych zawiera załącznik do niniejszej umowy zatytułowany „Klauzula informacyjna RODO”.

§ 11

Wszelkie spory powstałe związane z niniejszą umową rozstrzygane będą przez sądy powszechne właściwe ze względu na siedzibę Zamawiającego.

§ 12

W sprawach nieuregulowanych niniejsza umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

§ 13

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

…........................................................                                ….....................................................

                Zamawiający                                                                        Wykonawca

 

 

 

Klauzula informacyjna RODO

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:

1)    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek Oświatowych          w Kościelcu, Kościelec 14, 88-170 Pakość, Tel.: 52 351 14 26.

2)    W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się           z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl

Tel.: 575002176

3)    Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy cywilnoprawnej.

4)    Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu                       z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych,             w tym przepisów archiwalnych.

5)    Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.

6)    Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.

Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

-      Dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także –                          w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.

-      Wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia                       o ochronie danych osobowych.

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 maja 2020 17:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Maciej Żurek
Ilość wyświetleń: 346
29 maja 2020 17:35 (Maciej Żurek) - Dodanie załącznika [remont_oferta_2020.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 maja 2020 17:34 (Maciej Żurek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)